tirsdag 6. februar 2007

Lantliv



Med en forferdelig rennende nese og mandler i full aktivitet har jeg sett meg nødt til å ta dagen noe med ro i dag. Og hvilken bedre måte å gjøre det på enn med ett nytt, svensk interiørmagasin og min gode, gamle venn Mr. Oreo Cookie.
Ikke at Lantliv er et nytt magasin, det har sikkert blitt utgitt mange ganger før, men jeg har nå ikke slumpet til å treffe det tidligere. Men, jeg skal sørge for at vi møtes igjen, med eller uten forkjølelse, for dette var det riktige bladet for den som liker landlig stil. Midt i blinken var det at akkurat denne utgaven var viet til kjøkken, der har jeg fått mye inspirasjon til mitt kommende kjøkken. Tusen takk for de mange nyttige og hyggelige komentarene på min forrige post.


Nettsiden til Lantliv kan du besøke her: http://www.tidningenlantliv.se

8 kommentarer:

Hulda sa...

Det bladet har jeg lest siden i fjor sommer, det er veldig bra! Har ikke fått tak i det nummeret du har, men ringte nettopp kiosken, og nå hadde de fått det. JIPPI!!

MODERN COUNTRY sa...

Hei,
Takk for hyggelig kommentar på siden min. Og ikke minst for anbefaling Interiørblad. Så fort jeg kommer meg til Norge, skal jeg sjekke dette bladet.
Jeg visste forresten ikke at du stod bak interiørbutikken " creme de la Creme ". Du har jo kjempemye lekkert !
Du er linket..

Mia sa...

Så synd at du er dårlig, ikke godt det der med vond hals og det hele. Så kos deg med Lantliv - et herlig blad, som jeg liker å kjøpe - og med cookies. Og så gleder jeg meg til oppdateringer ang. kjøkkenet ditt.

Nette sa...

Ønsker deg god bedring, de kjeksene der hjelper på det meste har jeg funnet ut! Hehe! Også måtte du friste meg med det bladet der ja...såg lekkert ut!

elin1976 sa...

Stakkars deg. Det går så mye influensa og greier. Det beste råd. Slapp av og hold deg varm. Prøv å kose deg litt og da når du først må kaste inn håndklet.
klem fra Elin:O)

Interiørhuset sa...

Det bladet er helt skjønt har lest det en stund og det blir bare bedre og bedre.Får håpe du blir frisk snart.God bedring

Anonym sa...

Lantliv är en av mina favorittidningar... alltid fylld med massa ljuvlig inspiration! Hoppas du mår bättre idag :)

Lykke sa...

Takk for alle gode ønsker. Jeg føler meg litt bedre i dag:)