mandag 28. april 2008

Ja, så har det blitt vår..



...Så har det blitt vår i år...





Elsker hvitveis!
Der hvor jeg har vokst opp, finnes det ikke hvitveis. Men her jeg bor nå, er et så mye man kan ønske seg, og jeg elsker å gå turer bare for å se på de store hvite teppene som brer seg utover skogbunnen. Er ikke dette magisk, så vet jeg ikke!
Det blogginnlegget du leser nå, er mitt blogginnlegg nummer 100! Tenk hvor tiden og innleggene flyr når man har det gøy:)
Jeg skal ha en liten give-away for å feire. Men det må bli i løpet av noen dager(eller kanskje en uke). Jeg har funnet den perfekte gaven å gi bort, men den er ikke her hos meg akkurat nå, så derfor må jeg vente til den blir levert. Gled deg! og følg med...
Ha en kjempefin våruke.
Husk å nyte hvitveisen!

13 kommentarer:

h.espe sa...

Gratulerer så mye med innlegg nr 100!! Måtte det blir hundrede-på-hundrede flere..!! Gjett om jeg er glad for at jeg har truffet deg her i bloggerland!!!

Åh, så deilig kvitveis eng - helt nydelig!! Kvitvies er jo selve VÅREN :o)
Ser jo også at du har vært på loppemarked og "grafset" til deg masse flott. Likte utrolig godt det spannet!!

Ønsker deg en herlig uke!!

Klemmer fra Hildegunn :o)

liven sa...

Ja er det ikke vakkert med tepper av hvitveis på skogsbunnen!! Så utrolig skjønt og må nytes!!
Gratulerer med ditt innlegg nr 100!! Ikke verst......
Ha en fin mandagskveld:O)

Olstad sa...

Gratulerer med innlegg nr 100 og gratulerer med kjempe fin repotasje i Bolig Pluss, jeg tror din blogg var blandt de første jeg begynte å besøke så synes det er så kos å komme inn på denne siden.

Må fortelle at min sønn så bolig pluss å ble så begeistret når han så den lille grønne bilen for han har lik og var helt i 100 at det var bilde av bilen hans i boka som han sier...


Hyggelig hvitveis bilde.

Ha en fin uke.

Emmeline sa...

og våren den er en klisje den er en klisje, men hva gjør vel det???

Grattis med en knallflott reportasje i Bolig Pluss, mitt favoritt blad... Syns du har utrolig flotte løsninger i huset ditt og du sa så mye bra om at du ikke bare kunne kaste ut fullt bruktbare ting selv om de ikke passet helt perfekt i stilen?? Det liker jeg, ellers er mange sånne hjemme hos reportasjer preget av at ALT er perfekt, at ALT matcher og at ALT har sin plass der det har stått i uminnelige tider. Likte spesielt godt kjøkkenet ditt;) Ha en deilig mandagskveld med hvitveis i små vaser!

Heidi og Cathrine sa...

Gratulerer så mye med innlegg nr. 100. Måtte det bli mange 100. Du har en veldig koselig blogg. Ja, er bare ikke hvitveisen nydelig nå. Det er nesten så at jeg kjører av veien ved beundring av de flotte hvite teppene over alt :o). Ha en super uke!

Lilla Blanka sa...

Hej Lykke!
Grattis till inlägg no 100!
Åh vad fina vitsippor!
Kram
Mia

mali-mo sa...

Så nydelige hvitveis! Det er virkelig en vakker vårblomst. Gratulerer med innlegg nr 100! Trodde du hadde holdt på myyyye lenger jeg! Ønsker deg en fin uke!

My little footprints sa...

Gratulerer så mye med ditt innlegg nr 100!! Så morsomt da ;)
Er enig med deg at hvitveisen er nydelig! Skulle gjerne hatt massevis av hvitveis i hagen min som blomstret hele året! Og så har jeg så mange gode mnner med hvtveis! Vi pleide alltid å plukke en stor bukett hvitveis hver eneste dag på skoleveien hjem til mamma ;) Og hun ble like glad hver eneste gang ;)
Ønsker også deg en kjempefin og solrik våruke!
Klem fra Beth

Prinsesse Elin sa...

Flotte bilder....kan du sende litt sol og litt blåveis/hviteveis bort til stavanger? PÅ FORHÅND TAKK;O)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med innlegg nr 100!!!! Ser fram til de neste 100 og ;) Er fast besøker på din flotte og utrolige fine blogg ;) Ønsker deg en super fin vårdag!! :D

*Natalie*

Merete sa...

kvitveis = vår!!!!
herlege bilder av skogbunn dekka av kvitveis :o)

Lemi sa...

grattis me nr 100! vi har ikke hvitveis her heller... men mange andre flotte blomster, iår ska æ huske å gå en tur i skogen i ny og ne, uten stress, og bare nyyyte!! e så ofte man glemme detaljene i livet..

Anonym sa...

Gratulerer med de 100! Måtte det bli mange flere:) Kjempefin blogg med masse av inspirasjon!