søndag 2. desember 2007

Når en pepperkakebaker..

..får smaken av jul, så går det unna i svingene! I dag har hele familien stått til albuene i hvetemel og andre gode saker, for i dag har vi bakt. To av sortene er i boks; pepperkaker og sjakkruter. Vi spiser egentlig ikke så mye småkaker, men baker litt for hyggens skyld.
Jeg synes det var en glede å ta frem mine nye Nigella Lawson-kakebokser i ensfarvet kremhvitt. Fint til mitt kjøkken! Disse finnes i butikken min, bare som et lite tips til andre som en manisk ensfarvet i smaken sin;)
Ha en riktig god søndagskveld, jenter:)

1 kommentar:

Emmeline sa...

Her var det mye som hadde skjedd siden jeg var innom sist gitt. Lekker krans du har laget i innlegget under, og disse kakeboksene var FRISTENDE!!!
Håper dere klarer å spare innholdet helt til jul, det pleier å være vanskelig her hos oss:) Ha en fin uke!