lørdag 26. januar 2008

Pakke til meg..


..fra Hulda. Har hatt en lang dag på messe i dag og jeg kan love at det kommer mye fint i butikken min utover våren, kan nesten ikke vente:)
Da jeg kom hjem fant jeg en liten pakke i postkassen. Vant jo trekningen som var på Huldas blogg for noen dager siden, så i dag fikk jeg en nydelig presang fra henne. Inni lå denne nydelige posen med min bokstav på og et fantastisk kort, begge deler vet jeg at Hulda har laget selv (og jeg tror begge deler er til slags i hennes blogshop:)

Inni posen lå denne nydelige såpen pakken inn i gammeldags papir med blonde og madonnaemblem. Dette var en nydelig gave, helt i min smak. Tusen, tusen takk Hulda:)


En forstatt god helg til dere alle.

14 kommentarer:

Hulda sa...

Så fint at du ble så glad for den! :) Høres veldig spennende ut med messe. Gleder meg til å følge med i butikken.

Marte sa...

Hei hei:)
Håper alt er bra med deg! Du har mye på gang nå skjønner jeg! Spennende!
Nattbordene ble bare nydelig!

Så heldig du var med Huldas gave, har sett hun har vist fram noe av det! Nydelig... :)

Ha en strålende helg videre!

Klem fra meg

Ps: den rosa puten får jeg såååå mye skryt av, jeg har nesten lyst til å si at jeg har laget den selv;) ;)

silje-sin sa...

Det var en kjempefin gave,så heldig du er:) Gleder meg til å følge med på nettbutikken, lommeboka må bare fylle seg litt opp først,før jeg kan bestille noe;) God helg! klem

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Flott gave fra Hulda !!

Er du fornøyd med messen ? Kan nesten ikke vente med å komme meg ned til Danmark jeg !!!

Så artig at det er ting på gang- håper på at det er drømmen din ;)))

Klem fra sør

Lene sa...

Dette var jammen en koselig presang å få :)

Og, du - ser på innlegget nedenunder. Såå flott den kjøkkenflisa di er :))

Ha en fin søndag :))

h.espe sa...

Så flott gave du fikk fra Hulda! Var nok hyggelig å komme hjem til denne ja..

Blir spennende å se hva nytt som kommer i nettbutikken din fremover, og gleder meg til å høre om det spennende som skjer... :-)

Ønsker deg en flott uke!

Lena sa...

Heldige du som har fått så koselig pakke i posten!
Alltid hyggelig når det ligger noe annet enn reklame og regninger der...
Ha en fin dag:)

Anna Lisa sa...

Nydelig gave du fikk. Ønsker deg ein flott ny uke. Klem

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Den gaven var nydelig! Gleder meg til å se hva du får i din skjønne butikk1 ha en trivelig uke!
Klem fra Lisbeth

Nette sa...

Så søt gave:)

Marte sa...

Ønsker deg en fin tirsdag Lykke!

Var du på Mols på lørdag? hm... ;)
Jeg tror kanskje jeg hadde kjent deg igjen... Eller kanskje ikke i folkemengden.. Hadde vært morro da;)

Jeg er kjempefornøyd med bath skiltet! Synes det var så rustikkt og nydelig! Billig var det også;)

Kjøkkenet ditt ser forresten idyllisk ut!

MODERN COUNTRY sa...

Så hyggelig med gave i posten Lykke! Heldige deg som vant denne nydelige prisen, Hulda lager mye vakkert! Ser at du selv har vært kreativ, flotte gardiner! De likte jeg kjempegodt. Det ser stort ut hos dere? Vi har også vinduer fra tak til gulv i stua, hele veggen er dekket. Faktisk de fleste nyere hus har store vindusflater her. Ikke så mange vinduskarmer rundt omkring altså. Det har frustrert meg av og til, for jeg hadde hatt lyst til å pynte vinduskarmen. Men fordelen er Myyye lys!! Herlig :))
Er veldig spent på alle dine nye prosjekter, så jeg kommer tilbake!

Klemmer fra Aina

My little footprints sa...

Hei!
Gratuelere med at du vant konkurransen, det var jo morsomt! Og for en fin gave du fikk, det var jo alle tiders! Jeg synes også at de kortene hun lager er bare så nydelige! Mange av dem er så romantiske ;) Hadde man bare hatt en gubbe som kunne kjøpe disse kortene og skrevet noen ord så ;) Mannen min er helt håpløs romantikker, hihi, men men, han tar det igjen i alle de andre gode kvalitetene han har da ;)
Skal bli morsomt å se hva for noe nytt som kommer i butikken dn etter at du har vært på messe!
Ønsker deg en fortsatt fin onsdagskveld!
Klemmer fra Beth

Ingrid sa...

Kjempesmart metode du brukte til å lage veggord! Skikkelig fint ble det. Kjøkkenet ditt ser jo bare så koselig ut! :)
Fin gave du fikk fra Hulda!
Ha ei fin helg videre! :)