søndag 13. januar 2008

Franske fornemmelser..

.. kommer snart i nettbutikken til Crème de la Crème





Dette er oppfølgeren til fjorårssuksessen
"F r a n s k e S t e m n i n g e r" av de dyktige jentene bak Jeanne d`Arc Living. I denne nye boken tar de for seg hvordan man kan få den koselige, landlige, romantiske stilen i haven. Boken kommer ut i begynnelse av februar og kan forhandsbestilles på creme.no



Bildene får si litt om hva vi kan vente oss av gleder og inspirasjon. Jeg gleder meg stort til boken kommer og til våren...


Ha en riktg god søndag:)

7 kommentarer:

Lene sa...

Blir passe tussete her av sånne nydelige drømmebilder :) Bare vidunerlig. Vi har en stooor hage her, men har enda ikke kommet i gang med den - har hatt nok å holde på med inne. Men i sommer - daaaaa, håper jeg!!! Utrolig moro å følge med på det som spirer og gror :)

Ha en finfin dag :)

elin1976 sa...

Den boka skal jeg bare så ha. Har du fått tatt en titt i den eller ? Jeg reiste til danmark sist jeg skulle ha den forrige. Eller det vil si jeg venta med å kjøpe den til jeg skulle til Danmark. Jeg besøkte Jeanne d ark akkurat de dagene de hadde opphørsalg på varene sine. Har du vært der? Å hjelpe meg for en gård vivian bor på. Lenger opp i veien var den flotte allen med eike trær, hestene gikk å gresset og så den fantastiske gården. Akkurat den dagen jeg var det hadde himmelens sluser åpnet seg å det regnet nå så jæ....at når jeg hadde sprunget over gårdsplassen så var jammen jeg helt søkkings. he he
Kan vi forhånd bestille på Creme?
GLEDER MEG:o)

Mita`s hjørne sa...

Nydelige bilder... bare våren kunne kommet nå du...
Da vet jeg også hvilken bok jeg ønsker meg...he,he...kjekt med bursdag snart...

Ha en koselig kveld...

Anonym sa...

Wonderful pictures which provide so much inspiration. It's like fresh spring air. Thank you for sharing.

Anonym sa...

Skjønne bilder, er nok en lekker bok ja!
Madonnaen inne hos meg kan alle få til å støpe, bare man har formen, litt trening må til på såpass store ting, og litt øvelse med malerkosten er vel en fordel, men ellers en hobby for alle, vil jeg tro!
Ha en skjønn uke!
Klem fra Lisbeth

Emmeline sa...

Så vakre bilder og så lekre ting:) Dette er jo bare drømmebilder!!! Våren kommer til å bli helt fantastisk skjønner jeg når vi har disse tingene i sikte:)

Kine sa...

*drømmedrømme* den boken MÅ jeg ha!!