onsdag 26. september 2007

En liten kolleksjon..



..med tekstiler som vi selv har lett lenge etter. Vi har nemlig lett og lett etter gamle melsekker og lignende med trykk, uten å finne det. Derfor tok jeg og en venninne saken i egne hender: resultatet kan du se på dagens bilder. Selv ble vi så fornøyde at vi vil se om andre liker det vi har laget like godt som det vi gjør, og hvilket sted kunne være mer egnet for dette enn nettbutikken?


Kom gjerne inn og ta en kikk. Vi blir kjempeglade for noen kommentarer på hvordan dette faller i smak, også fra bloggvenner:)

Ha en riktig flott kveld og kom snart igjen, for om noen dager skal jeg vise bilder fra entreen min.

7 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Jaa, åh så fint! Sådana fina kuddar vill jag också ha...!
Kram!

Olstad sa...

Åhhh de var fine. Likte så veldgi godt de med hvitt trykk. Dere er jammen flinke.

Hulda sa...

Flotte puter dere har sydd! :) I dag har jeg lagt ut bilder av det jeg kjøpte fra butikken din!

elin1976 sa...

Disse var virkelig flotte. Sånn har jeg vært på jakt etter selv. Må nok innen "cremen" he he. Klem:O)

Tonje sa...

så vakre de tingene var=) Jeg prøvde å bestille fra din butikk,men jeg får ikke ordren igjennom....kan være min data som ikke er helt bra....

Lykke sa...

Tusen, tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, kjære venner. Og tusen takk for at dere ser innom meg:)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Først må jeg bare takke deg for den hyggelige meldingen på bloggen !
Det satte jeg pris på :)

Og herremin , for noen puter :)
Har selv letet etter noe slikt , kjøper noe fra Johanna & Co til butikken :)
Disse var knallfine, og synes jo også at det er ektra hyggelig når produktet er håndlaget jeg da !

Må inn å titte;)
Ha en utrolig flott helg , veldig kos å ha deg tilbake igjen altså!

Klem