tirsdag 16. januar 2007

Mer forandring fryder...

..denne gangen på soverommet. Det har ikke skjedd så mye; (nye) gardiner, en orkidè i vinduskarmen og vekk med rotete systemer. Bedre karma og mer ro.
Gardinene har jeg sydd selv i dag, de er av hvit lin. Siden jeg ønsket meg gardiner som faller tungt, valgte jeg å helfore. Jeg synes de ble riktig fine og ordentlige, selv om de er enkle, så jeg er veldig fornøyd med dagens huslige innsats.

Førbildet viser at det ikke var så god stemning. Et alt for stort vindu gav et klinisk og upersonlig inntrykk, i tilleg til rotete plassering av stygge ting. Vinduet er like stort fremdeles, men nå ser det langt mer koselig ut.
Med soveromsgardinene har jeg kommet meg (nesten) gjennom to av tingene jeg skal få gjort dette året. Ser ut som lista kanskje må utvides?

7 kommentarer:

JULIEK sa...

Jøss så fint et soverom du har. Virkelig inspirerende å se dette. Holder selv på med et kontor/gjesterom og vil gjerne ha det slik ja : )

Mors værelse sa...

Soverommet har fått en romantisk og avslappende stil, nydelig! Synes du er flink til å få unna ting på listen din....

Anonym sa...

Oppdaget bloggen din på en annen.. Du har en svært innbydende blogg! Masse fine bilder og innlegg. Nydelig det bilde som var lengre nede.Gleder meg til å føle deg.
Mvh

Katarina

Anonym sa...

Det ble veldig delikat og flott! Jeg blir så misunnelig på alle som kan sy...For med mine ommøbleringer, og redekorering, hadde det vært veldig kjekt, og sikkert billigere...;) Kos deg!

Anonym sa...

Kjempe fint!!

Gjorde seg med gardiner, ble mye koseligere! Er jo såååå fint med hvite lin gardiner!

Er flittig du, er jo bare halvveis i januar, og allerede krysset ut mye på listen din....kommer vel mer til etterhvert!

Ellie sa...

Så lyst og luftig det var på soverommet, og lingardinene ble veldig fine! Ha en god natt!

Tia sa...

Nye gardiner og mer luft gjorde mye! Koselig soverom synes jeg,en rolig oase.