onsdag 7. mars 2007

Franske stemninger


er en uunværlig guide for deg som gjerne vil innrede ditt hjem i fransk landstil
- p å n o r d i s k v i s -



årets viktigste bok, i hvertfall for meg...
....som elsker fransk landstil.


Det er de færreste som bor i et hjem som har grunnelementene til en fransk landbolig.
Denne boken viser deg hvordan du skaper stemingene, møblene, tilbehøret og stilen i de nordiske boligene slik at de fremstår som like så autentiske, sjarmerende, innbydende og elegante som i Frankrike.


Boken blir utgitt av Jeanne d´Arc Living gjennom Forlaget Buch og i samarbeid med ”Vakre Hjem og Interiør”.
Boken er rikt illustrert med mer enn 400 stemningsfulle og inspirerende bilder.
Utgivelse er den første uken i Mai 2007. Formatet blir 24 x 32 cm, 188 sider.

I butikken min, Crème de la Crème, kan man nå forhåndsbestille boken og fram til 22.mars kan du sikre deg en signert utgave.


Jeg er bare helt overlykkelig over denne boken kommer. Og på responsen så langt ser det ut til at det er flere enn meg som har ventet på noe slikt...
Ha en hyggelig kveld alle bloggere!

11 kommentarer:

elin1976 sa...

Jeg har bestillt denne boken i går, ÅÅÅÅ som jeg gleder meg til den kommer. Ønsker deg en fin kveld:O)

Hulda sa...

boka ser så flott ut! :)jeg har også bestilt den.

Olstad sa...

Skal ha den boken. Den ser helt fantastisk ut. Så heldig du er som fått den i din butikk.

Ha en fin og arbeidsrik dag ser du har det travelt om dagen.

Anonym sa...

Boken ser så innbydende og flott ut, sikkert masse gode ideer og fine bilder. Ha en fin dag.

Interiørhuset sa...

Jeg har så lyst til å bestille denne boken,men jeg har ikke råd til å kjøpe den nå,så jeg håper og krysser fingrene på at den er mulig å få tak i senere. Ønsker deg en flott helg!

Nette sa...

Den ser helt utsøkt ut!!! Må ha den før eller siden...blir nok siden..hehe! Skal ønske den meg i bursdagsgave kanskje? Ja!!!

Nette sa...

Ups, her ble det kanskje litt for mange kommentarer fra meg...unnskyld!

Lykke sa...

Må bare gjenta at jeg gleder meg så utrolig mye, så mye som man kan glede seg til en en triviell happening, til denne kommer! det er så gøy at det er flere som tenker som meg, har hatt kjempegod respons.
Tonje: Boken kommer først i mai og blir ikke sendt ut før da, så det er helt sikkert mulig å få tak i den senere, og den skal visst komme i vanlige bokhandler også. I min butikk kommer vi til å ta inn endel eksemplarer for å ha til salg videre. Hvis man bestiller nå, så får den man portofritt tilsendt ved utgivelse.

Anonym sa...

Det ser mysigt ut.

Anonym sa...

Hei!
Jeg flytter i disse dager inn i nytt hus, eller det er gammelt og sjarmerende og jeg vil innrede i fransk landstil. Dette er ganske nytt for meg, tidligere har jeg alltid falt på det varme og mørke, mye grovt, mørkt treverk og liknende. Jeg føler nå at jeg beveger meg litt i ukjent farvann og sluker alt jeg kommer over og forelsker meg bare mer og mer i denne interiørstilen. Nå har jeg imidlertid kommet til et punkt hvor jeg ikke vet verken ut eller inn... Gardinstenger... Hjelp... Farge, tykkelse - hva gir varme og viser den franske landstilen? Vil du gi meg noen tips? Evt. noen linker til bilder som viser slike? Gjerne så fort som mulig da oppussingen foregår i rasende fart og innflytting skjer om få dager... Tusen takk på forhånd!
Hilsen Cecilie :)

Tone sa...

Å elsker bloggen din. Jeg skal nå sitte og kose meg med å titte inne på creme.no

Jeg elsker og forguder den franske landstilen. Putene som du la ut bildet av med bokstaver du kan velge forbokstav til er helt nydelige. Passer perfekt inn i sover rom stilen jeg planlegger.

Jeg kommer til å bli en fast leser av bloggen din,stå på. Kommer sikkert til å spørre om noen tips og råd etterhvert;)