fredag 14. mars 2008

Hemmelig venn-spørsmål..



.. jammen er det lenge siden sist.

Jorunn har sendt ut noen spørsmål som skal besvares før 2008`s første runde av hemmelig venn gavealong, og her får dere mine svar:
Hva liker du best med våren? Lyset, varmen, spiringen; alt!





Hvordan tar du våren inn i huset ditt? Med blomster og kvister.


Hvilken farge synes du er mest vår? Grønn

Hvordan er en perfekt vårdag for deg? Sol som varmer, planter som spirer, unger som leker, ta ut sykkelen for første gang, litt hagearbeid.

Kaffe eller te? Iste

Hvilke planer har du for våren som ligger framfor oss? Masse: i hagen har jeg flere nokså store prosjekter, de vil komme på bloggen etterhvert:) Inne skal jeg male et stort, mørkt gulv og pusse opp en stue, dettte vil nok også bli vist i bloggen.

Liker du hagearbeide? Ja!

Så ønsker jeg dere alle en riktig GOD PÅSKE:)
(tar skikkelig påskeferie i år, så nå blir det stille her igjen)

12 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Å,den urnen var fin. Vakre bilder fra ditt hjem Lykke!

Har savnet deg jeg, så godt å se deg igjen. Håper du har hatt fine dager og nyter at det snart er vår. Så deilig med nye planer med oppussing og hagearbeide, gleder meg til bilder!

Vi sjøl står på flyttefot og det gir meg ekstra energi. Da er det jo ikke lenge til jeg kan se familie og venner igjen, jeg lengter!

Ønsker deg en herlig helg kos deg i påskeferien!

Klem fra Aina

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei vennen

Lenge siden , så nå måtte jeg bare stikke innom!
Håper det går fint med deg og alt det du driver med!!!

Gleder meg også til neste runde :)

Solstad sa...

Heisann.
Måtte bare innom og si tusen takk for gaven jeg fikk sammen med varene jeg bestillte.....nydelig egg!!
Og jeg er superfornøyd med både voksduken og lampen i fattigmannsølv!! ...vet du om lampen finnes i et hakk større utgave?? Jeg kunna ha tenkt meg to litt større over spisebordet men ??
Ønskr deg ei riktig God Påske!

elin1976 sa...

Ønsker deg en flott påske. Masse klemmer fra Elin:O)

mali-mo sa...

Nydelige bilder. God påske!

Aina sa...

Bare innom og ønsker deg en god påske, kos deg masse i ferien:0)

MeyBiMe sa...

Kjempefin blogg du har med mye flotte bilder!!! Her kommer jeg sikkert innom igjen!!
Ha en fin kveld :-)

My little footprints sa...

Hei!
Er innom for å ønske deg en god påske! For håpe det blir litt tid til overs for mye kos! ;)
Klem fra Beth

Tonje sa...

Hei!
Har du hatt en fin påske?

For noen nydelige bilder du viser i dette innlegget! Den urnen er bare helt utrolig nydelig=)

Collagedesign sa...

Heisann!

Jeg vil bare si at jeg digger bloggen din og ikke minst butikken din :-) Er så glad for at det finnes sånne som deg!

Ha en flott uke..
Ps!stikk gjerne innom bloggen min..
Elise

Lene sa...

Hei, Lykke :)

Så koselig med besøk på nybloggen :))
Og det som er aller, aller best med våren, er når den omsider har kommet for å bli - og ikke bare lurer oss ;))

Ha en fin dag - og klem fra meg :)

faire un songe sa...

Hello
I enjoy your pictures , I don't understand all you words because I'm dutch.
Also I started a blog of my own, and I would love to link to your blog if that is okay with you! So please visit me and let me know what you think Greetings Hetty from Holland